28/06/2022 iris

Kodėl krovinio siuntėjai turėtų dirbti su ekspeditoriumi, o ne su jūrine linija tiesiogiai arba technologine platforma?

Turbūt antra ( po pandemijos ) populiariausia tema logistikos srityje  – tai didžiųjų jūrinių linijų planai perimti didesnę vertės grandinės dalį ir taip išstumti tarpininkus. Šioje srityje taip pat aktyvūs technologiniai ekspeditoriai, kurie jau dešimtmetis nesėkmingai bando išstumti tradicinius ekspeditorius. Nesame tie, kurie galėtume skambiai pasakyti, kad vieni ar kiti rinkos žaidėjai yra blogesni ar nereikalingi, nes vietos po saule yra visiems. Tačiau manome, kad verta pasidalinti keletu įžvalgų, kurios padės krovinio siuntėjams priimti tinkamą sprendimą.

Didžiųjų konteinerinių kompanijų privalumai ir trūkumai.

Pagrindinis šių rinkos dalyvių privalumas yra susijęs su mažesne kaina. Teoriškai jie galėtų teikti paslaugas pigiau, tačiau labai mažai šansų, kad šios kompanijos galės žymiai  sumažinti kainas. Reikia nepamiršti, jog, siekiant teikti pilną paslaugų paketą, teks priimti papildomą kiekį žmonių, kad galėtų užtikrinti sklandžias operacijas ir pardavimus. O tai, žinoma, kainuoja.

Taip pat svarbu pažymėti, kad šios kompanijos yra labai išrankios klientams. Joms neįdomūs maži arba vidutiniai klientai. Jiems taip pat neįdomūs klientai, kuriems reikia papildomų operacijų arba pagal juos priderintų paslaugų, nes tai neigiamai veikia maržas.

O pagrindinis šių kompanijų trūkumas yra susijęs su paslaugų kokybe. Didelės organizacijos niekada neįstengs pateikti tokio lygio klientų aptarnavimo kokybės, kurį gali užtikrinti ekspeditoriai. Tikiu, kad ne vienas iš jūsų yra bandęs susisiekti su dideliu vežėju ir tada dažnu atveju prasideda nesibaigianti skambučių epopėja, kol randamas už tai atsakingas asmuo. O logistikoje operatyvus probleminių situacijų sprendimas  dažnai yra svarbesnis už kainą.

Taip pat svarbu įvardinti, kad daugumai krovinio siuntėjų reikia papildomų paslaugų, papildomo dėmesio jų kroviniui, patarimo ir įžvalgų, o tai vėlgi didelėms kompanijoms  padaryti yra labai sunku.

Technologinių platformų privalumai ir trūkumai

Vienintelis privalumas, kurį šie rinkos žaidėjai pozicionuoja kaip stiprybę, yra susijęs su technologijomis,  kurios eliminuoja tam tikras pasikartojančias užduotis bei suteikia daugiau matomumo jūsų logistikos operacijoms. Ar tai didelis privalumas? Manome, kad ne, kadangi pro aktyvūs ekspeditoriai taip pat investuoja į technologijas ir gali suteikti identiško lygio paslaugą.

Na, o didžiausias šių žaidėjų trūkumas – tai realios operacinės patirties stoka. Kol technologijos nėra tiek pažengusios, kad galėtų priimti geresnius sprendimus už žmones, tol gyvenimiška patirtis išlieka didžiausiu konkurenciniu pranašumu. Deja, bet joks technologinis sprendimas užstrigus jūsų kroviniui dėl žmogiškos klaidos, politinių dalykų arba kitų problemų negalės susisiekti su atsakingomis šalimis ir greičiausiai įmanomu būdu išjudinti jūsų krovinį. Taip pat šie sprendimai negalės rasti optimaliausio gabenimo būdo jūsų konkrečiam kroviniui ar padėti pakeisti susidariusią konkrečią situaciją.

Taigi, apibendrindami norime pasikartoti, kad visi rinkos žaidėjai yra verti pagarbos ir kiekvienas iš jų atras savo klientą. Tačiau taip pat manome, kad krovinio siuntėjams, kuriems yra svarbi aukšta paslaugų kokybė, individualūs paslaugų pasiūlymai, operatyvus problemų sprendimas ir, bendrai, reikalingas patikimas partneris, kuris gali nuimti darbą nuo jų pečių, vienintelis geras pasirinkimas yra darbas su ekspeditoriumi.

Žinoma, siekiant gauti didžiausią naudą, ypatingai svarbu tinkamai pasirinkti logistikos partnerį.

Ačiū už dėmesį. Jeigu jūs artimiausiu metu planuojate logistinius pokyčius, keičiate tiekimo schemas ir jums reikalingas profesionalus partneris, kuris galėtų pakonsultuoti, kaip juos įgyvendinti sparčiau bei atlikti visas importo ir eksporto operacijas už jus, kreipkitės į mus ir mes su jumis susisieksime.

Mūsų profesionali komanda padės išspręsti visus iššūkius ir parinks tinkamą jūsų krovinio gabenimo būdą jūra, sausuma ir geležinkeliu.

Susisiekime šiandien!